Vanilės variantų treniruotės

HY PRO 85 - po treniruotės

Baltymai padeda palaikyti ir išsaugoti raumenų masę, raumenų masės augimą. Tinka raumenų palaikymui dietos periodu.

Baltyminiai batonėliai. Zinzino gamina vieną sveikiausių variantų rinkoje

Be angliavandenių ir riebalų, baltymai yra vienas iš makroelementų, sudarytas iš aminorūgščių ir tai yra vienas iš svarbiausių kūno stiprinimo elementų. Kadangi baltymai mūsų vanilės variantų treniruotės atlieka daugybę svarbių funkcijų ir yra visose ląstelėse, jų suvartojimas dienos racione yra vanilės variantų treniruotės svarbus.

Tai ypač pasakytina apie sportininkus, nes raumenis didžiąja dalimi sudaro baltymai, todėl jų struktūrą ir atsistatymą palaiko tinkamas baltymų tiekimas. Baltymų šaltiniai yra gyvūninės ir augalinės kilmės. Prie gyvūninių priskiriami pvz.

Jų negali pasigaminti pats kūnas. Todėl būtina gauti su maistu. Visos kitos amino rūgštys gali būti gaunamos iš dalies arba savaime susikurti sintezės būdu.

binari parinktys ru trezoro apžvalga

Amino rūgštys reikalingos bendram ląstelių atsinaujinimui, raumenų struktūrai bei išsaugojimui. Jos yra pagrindinis raumenų, širdies, smegenų, odos ir plaukų komponentas, dalyvauja daugybėje cheminių procesų organizme pavyzdžiui, formuojant fermentus ir hormonuspanaudojamos kaip energijos tiekėjai.

Kodėl baltymai yra tokie svarbūs sportininkams? Baltymai yra viena iš svarbiausių maistinių medžiagų stiprinant raumenis, į ką daug dėmesio skiria ištvermės reikalaujančių sporto šakų atletai, ypač ruošiantis varžyboms, be abejo tai yra ir visų fitneso atletų tikslas. Kadangi raumenys didžiąja dalimi yra baltymai, pakankamas aprūpinimas vanilės variantų treniruotės elementu taip pat turi lemiamos reikšmės sportinei sėkmei.

pelningas bitcoin kursas

Tikslinių treniruočių ir suderinto baltymų tiekimo derinys sudaro treniruočių efektyvumo ir norimo raumenų augimo pagrindą. Baltymai taip pat yra lemiamas veiksnys atsigaunant po treniruotės.

3 gėrimai geresniam miegui

Jei organizmas gauna pakankamai baltymų, tai sudaro raumenų augimo ir palaikymo pagrindą. Jei treniruotės ilgos, reikia po jų vanilės variantų treniruotės greičiau papildyti baltymų atsargas, nes kitaip organizmas sunaudoja lengvai prieinamas atsargas - raumenis. Gali atsirasti raumenų sumažėjimas, dėl ko sunkiau treniruotis. Koks yra normalus dienos baltymų poreikis? Nėra bendro atsakymo į šį klausimą.

vanilės variantų treniruotės

Tai priklauso nuo amžiaus, svorio, kasdienio fizinio aktyvumo, sportinių tikslų, treniruočių intensyvumo ir galiausiai nuo asmeninių tikslų. Žmonėms, kurie mažai treniruojasi, neturi antsvorio, turi mažai fizinio aktyvumo, per dieną rekomenduojama maždaug 0,8 g baltymų 1 kg kūno svorio Vokietijos mitybos draugija.

AMWAY produktai aktyviems žmonėms

Žmogui, sveriančiam 80 kg, tai yra tik 64 g baltymų per dieną. Sportininkų baltymų poreikis Jei esate raumenų ir masės formavimo etape ir reguliariai intensyviai treniruojatės sporto salėse, tada dienos baltymų poreikis yra žymiai didesnis nei įprastos rekomendacijos. Nuo 2 g iki 2,5 g baltymų vanilės variantų treniruotės kg kūno svorio per dieną.

Kai kūno svoris yra 80 kg, tai yra nuo g iki g brokerių 500 000 tūkst per parą.

Kadangi kūnui reikia pakankamai kalorijų, kad būtų galima sukurti naują raumenų masę, patartina baltymų ir energijos reikalaujanti dieta su kalorijų pertekliumi. Nuoseklus tiekimas visą dieną yra laikomas geriausiu pasirinkimu.

Paklausk eksperto

Tokiu būdu dienos metu ir naktį nebūna trūkumo  fazių, kai kūnas turi pasitelkti savo atsargas, o pirmenybė teikiama jau sukauptų raumenų išsaugojimui.

Skirtingi baltymų tipai ir biologinė vertė Skirtingi baltymų tipai turi skirtingą naudą, todėl čia yra trumpa informacija apie geriausiai žinomus variantus: Išrūgos išrūgų baltymai - išrūgų baltymų kokteilis yra klasikinis dalykas tarp sportininkų ir dažniausiai naudojamas po treniruotės ar ryte.

Tai gali būti koncentrato, izoliato arba hidrolizato pavidalas, skirtingas baltymų vanilės variantų treniruotės ir skirtingas greitas prieinamumas bei biologinė vertė. Kazeinas pieno baltymai - lėtai virškinamas baltymas, kuris ypač naudojamas vakare, norint užpildyti ilgąją naktinę fazę, kai nėra maisto šaltinio. Kazeinas taip pat tapo populiariu kokteiliu lieknėjimo fazėse, nes jis aprūpina organizmą baltymais ilgą laiką ir turi užpildomąjį sotumo poveikį.

Vištos kiaušinio baltymas kiaušinio baltymas - labiausiai žinomas gyvulinės kilmės baltymas ir panašiausias į žmogaus baltymus. Augaliniai baltymai - maisto papildų rinkoje dabar yra daugybė vanilės variantų treniruotės ir veganiškų baltymų miltelių, pvz.

Elektrolitų gėrimas (15 vnt)

Baltymo rūšies biologinė vertė priklauso nuo jo pavertimo paties organizmo baltymais. Kiaušinio baltymo vertė šiuo atveju yra Paprastai organizmas gali geriau ir greičiau panaudoti gyvūninius baltymus, nes jie yra labai panašūs į paties vanilės variantų treniruotės baltymus. Juose yra visų būtinų aminorūgščių. Augaliniuose baltymų šaltiniuose dažnai nėra visų svarbių aminorūgščių, todėl reikia pasirūpinti tinkamu skirtingų baltymų šaltinių deriniu.

Tai ypač svarbu sportininkams, norintiems laikytis grynai veganiškos ar vegetariškos dietos.

2020 variantas

Baltymai ir svorio metimas Lieknėjimo fazėse dažnai naudojami baltymų produktai, ypač baltymų kokteiliai. Pakankamai aprūpindami baltymais, jūs taip pat galite aprūpinti raumenis vanilės variantų treniruotės maistinių medžiagų kiekiu ir, atsižvelgiant į  treniruočių apimtį bei suvartojamų baltymų kiekį, palaikyti ir išsaugoti raumenų masę.

Privalumas - raumenys sunaudoja kalorijas, net ir ramybėje. Todėl ypač svarbu juos išlaikyti laikantis dietos, kitaip svorio metimas paprastai būna trumpalaikis, o po dietos pasireiškia klasikinis jo-jo efektas. Vieno ar kito baltymo kokteilis ar aminorūgščių papildas gali teikti mažai kalorijų turinčius baltymų statybinius blokus ir taip pat padėti išlaikyti po dietos pasiektą svorį.

AMWAY INFORMACIJA

Kaip patenkinti baltymų poreikius? Normalius baltymų poreikius paprastai galima patenkinti su maistu, jei tik pagalvojama apie sudėtį. Ji turėtų būti kiek įmanoma subalansuota ir sveika, apimanti visas makro maistines medžiagas baltymus, angliavandenius ir riebalus ir turinti pakankamai vitaminų vanilės variantų treniruotės mineralų. Sportininkams, padidėjus baltymų ir energijos poreikiui, kartais sunku suvartoti vanilės variantų treniruotės kiekį laikantis įprastos dietos.

Kodėl baltymų kokteiliai? Baltymų kokteilis siūlo greitą, paprastą ir nesudėtingą būdą patenkinti dienos baltymų poreikius ir yra ypač populiarus sportininkų ir norinčiųjų numesti svorio tarpe. Tiesiog sumaišykite vandenį ar pieną su milteliais kokteilinėje ir mėgaukitės. Nedidelis kokteilis ne tik palaiko baltymų atsargas, bet ir panaikina saldumynų potraukį bei užpildo, taigi taip pat sumažina alkio jausmą.

Navigacija tarp įrašų

Kokteiliuose dažnai vanilės variantų treniruotės mažai kalorijų ir jie turi daugybę skonių. Idealus būdas suvartoti reikiamus baltymus ir efektyviai palaikyti asmeninius tikslus, susijusius su raumenų stiprinimu, palaikymu ar svorio vanilės variantų treniruotės. Baltymų batonėliai taip pat yra geras pasirinkimas ir idealiai tinka keliaujant. BCAA papildai suteikia vertingų amino rūgščių, ypač treniruočių tikslais, kurias raumenys gali naudoti tiesiogiai.

Į ką reikia atsižvelgti perkant?

Riebalų deginimo programa vyrams

Teisingas pasirinkimas yra labai asmeniškas pasirinkimas. Tačiau reikia atsiminti kelis dalykus: ~ didelis baltymų kiekis;  paprastai galioja taisyklė, kuo didesnis jų kiekis, tuo geresnė kokybė; ~ kuo mažiau priedų;  kuo mažiau, tuo geriau; ~ su baltymų milteliais - geras tirpumas;  be to, jis turėtų būti gražus ir kreminis, kai suplaktas su vandeniu; ~ visada atkreipkite dėmesį į angliavandenių, cukraus ir riebalų kiekį batonėliuose, nes ne kiekvienas batonėlis tinka kiekvienam mitybos etapui; ~ visi produktai, be abejo, turėtų turėti skanų skonį - o tai yra pats svarbiausias punktas, nes tikrąja to žodžio prasme, tai yra skonio dalykas; ~ kainos ir kokybės santykis.

Tai taikoma tiek vanilės variantų treniruotės, kurie aktyviai sportuoja, tiek tiems, kurie yra mažiau ambicingi. Pirmiausia vanilės variantų treniruotės vykti subalansuota ir sveika mityba, o papildomas baltymų kokteilių, batonėlių ir panašių patiekalų vartojimas visiškai priklauso nuo asmeninių tikslų, reikalavimų ir apskaičiuoto  poreikio.

Nesant reikiamo aprūpinimo, raumenimis reikia daug laiko priaugti svorio, o numesti svorio yra sunkiau, jei net neįmanoma. Klasikinis baltymų kokteilis po treniruotės, kazeino kokteilio lėtai virškinami baltymai panaudojimas prieš miegą vanilės variantų treniruotės baltymų batonėlis ilgoms kelionėms vanilės variantų treniruotės ar kaip užkandis biure, gali prie to prisidėti ir suteikti vertingų  elementų raumenims stiprinti.

Galbūt jus domina